Retourvoorwaarden

Retourneren
Je mag je bestelling binnen 14 dagen vanaf de datum dat de bestelling is afgeleverd retourneren. Dit kan per post.  Vul eerst het retourformulier in. Deze vindt u bij Klantenservice - retourneren.
Wij hanteren het volgende motto: Niet goed? Geld terug.


Je kan artikelen goed verpakt retour sturen in de originele verpakking en o.v.v. jouw ordernummer sturen naar:

Flor-Flor
T.a.v. Afdeling Webshop Retouren
Jan Barendselaan 76
2685BV Poeldijk

LET OP. De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening. 
Indien wij je retour verwerkt hebben zal je een mail vanuit ons ontvangen. Het geld zal binnen 10 werkdagen op je rekening zijn bijgeschreven.

Stuur de artikelen altijd in de originele verpakking terug. Hangkaartjes, prijskaartjes etc. mogen niet worden verwijderd.  
Wij kunnen artikelen die gebruikt en/of beschadigd zijn, of op een andere wijze niet aan onze richtlijnen voldoen, niet als retourzending accepteren.


Vermeld bij het retourneren altijd de reden van retour op de retourformulier: 
1. Verkeerde maat
2. Verkeerde keuze
3. Defect/beschadigd bij ontvangst
4. Artikel niet compleet
5. Verkeerd artikel ontvangen
6. Andere reden, namelijk ...

Kan ik het artikel thuis laten ophalen?
Flor-Flor beschikt niet over een eigen bezorg- en ophaaldienst. Het is daarom niet mogelijk om een artikel bij jou thuis op te laten halen.

Heb je nog vragen?
Neem dan contact op met onze klantenservice, dit kan per e-mail op: info@flor-flor.nl of via de telefoon: +31 (0) 6 51751555
De openingstijden zijn: ma-vrij 09:00 – 17:00 uur

Onze medewerkers staan je graag te woord!

Like this page
I already liked it
Like it